Home > Algemeen > De blog is verhuisd!

De blog is verhuisd!

We hebben besloten onze blog te verhuizen naar een nieuw domein: www.blomspot.net Als je onze updates over ons leven in Duitsland wil blijven volgen, vergeet dan vooral niet onze nieuwe blog te bezoeken en je via email (zie rechterkolom daar) of RSS te abonneren! Vanaf nu zal er op deze blog niet meer gepost worden. Ik hoop snel op de nieuwe blog te gaan posten, maar dat kan even duren want ik vertrek morgen voor 10 dagen naar de VS voor een jeugdleidersconferentie  in Indianapolis (erg veel zin in – ook in de shopping trip naar Chicago die ik erachteraan gepland heb!)

Categorieën:Algemeen
  1. mariska
    februari 26, 2013 om 5:52 pm

    Done! Als ’t goed is, krijg ik nu de blogs weer🙂

  2. Eugenie van der Schee
    februari 26, 2013 om 6:09 pm

    Hele fijne en gezegende tijd in de States Rachel!

  3. Paul Cammaert
    februari 27, 2013 om 8:52 pm

    Hoi Rachel, ik kan de RSS-feed op de index-pagina niet vinden.

    • februari 28, 2013 om 11:43 pm

      Hm, dat klopt wel ja. Die RSS-feed is ook (nog) niet geregeld…..🙂

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

