Home > Wonen > Sneeuw

Sneeuw

Een blik op onze voortuin in de sneeuw...

Een blik op onze voortuin in de sneeuw…

Het weer is hier de laatste weken relatief mild geweest, maar het was in Nederland niet anders begreep ik. Normaal gesproken hebben we hier vanaf november (stevige) vorst, maar het bleef maar boven nul.

Totdat de temperatuur ineens zakte en we vorig weekend een beste bak met sneeuw kregen. Het meeste is inmiddels alweer gesmolten, maar de verwachtingen zijn dat het de komende dagen weer gaat vriezen en dat er meer sneeuw komt, dus we wachten af. Ik zou het wel leuk vinden als er met Elians kinderfeestje sneeuw lag (we vieren zijn verjaardag de 14e, hij is de 10e jarig), zodat we lekker met de kids sleetje kunnen rijden!

Maar met die sneeuw in onze achtertuin wordt het hier ineens zo’n sprookjesachtig kerstkaart-perfect winter wonderland, dat ik dat even met jullie wilde delen…

En de sprookjesachtige achtertuin...ik kan hier echt van genieten!

En de sprookjesachtige achtertuin…ik kan hier echt van genieten!

Categorieën:Wonen
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

