Home > Elian > Spelen in de zon

Spelen in de zon

Afgelopen zondag genoten we hier van een prachtige dag, zoals we die de laatste tijd wel meer hebben gehad. Het weer is wat wisselvallig de laatste weken, maar we mogen echt niet klagen want de temperaturen zijn aangenaam en we hebben al heel wat zon gehad. Zondag zijn we na de kerkdienst dan ook heerlijk buiten gaan zitten om van het weer te genieten. Elian wilde graag in zijn badje spelen en natuurlijk moest er met water gespetterd worden. Het werd een geweldig waterfestijn waarbij Rogier kletskleddernat werd, maar enorm genoot. Hierbij twee filmpjes op YouTube om iets van die pret te delen:

http://www.youtube.com/watch?v=6tkH-3axLhg&feature=youtube_gdata_player

http://www.youtube.com/watch?v=HPlMXGUEomc&feature=youtube_gdata_player

Helaas heb ik zondagnacht weer een galsteenaanval gehad. Gelukkig hoefde ik niet naar het ziekenhuis, maar leuk is anders. Ik sta voor 27 juli op de planning om geopereerd te worden en ik hoop dus dat ik dat zonder verdere incidenten ga halen. Komend weekend is extra spannend omdat ik dan in Nederland ben, ik spreek zondag in onze oude gemeente in Zoetermeer. Voor de bidders onder jullie: gebed voor gezondheid en een goede, veilige trip wordt zeer gewaardeerd! Rogier krijgt datzelfde weekend gezelschap van zijn goede vriend Michiel uit Zoetermeer die een weekend over komt (hij en ik missen elkaar net op het vliegveld in München) dus die hoeft zich ook niet te vervelen!

Categorieën:Elian
  1. Armida M. Moes - van Dijk
    juli 13, 2011 om 12:58 pm

    Dear Rachel,
    I am connected again………wat een heerlijk zonnig zomerse foto´s. wij hadden ook mooi weer en hebben genoten van de Efteling………nu is het herfstachtig nat, fris en met veel wind.
    Wat vervelend dat je weer een aanval hebt gehad, heel veel sterkte, ik hoop dat je er snel vanaf bent.
    Lieve groet,
    @rmida

  2. De hele Fam Kloosterziel
    juli 25, 2011 om 8:19 am

    Goedemorgen! Hartelijke groeten uit een nu weer zonnig NL, we wilden jullie en met name natuurlijk Rachel heel veel sterkte wensen met de operatie overmorgen. We hopen dat alles goed verloopt en dat daarmee de problemen over zijn. Heel veel sterkte, alle goeds en tot ziens!
    Dianne, Wilmer, Marit & Jop

    • Rachel Blom
      juli 26, 2011 om 6:27 pm

      Bedankt lieve mensen! Helaas is de OK verplaatst, ik hoor morgen meer en zal dan ook een berichtje op de site zetten wanneer het wel wordt…maar de goede wensen worden evengoed zeer gewaardeerd🙂

  3. Armida M. Moes - van Dijk
    juli 26, 2011 om 6:45 pm

    Dear Rachel,
    Het lijkt wel een echt ziekenhuis :)…………ik hoop dat je snel van de operatie af bent en weer lekker fit.
    Fijne avond,
    liefs,
    @rmida

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

