Home > Elian > Elian en de tractor

Elian en de tractor

Met zijn neus tegen het hek om de tractor te zien

Elian vindt tractors machtig interessant. Wat dat betreft zit hij hier goed, want in een boerendorp als het onze komen we er bijna dagelijks wel eentje tegen. Helemaal gaaf is het natuurlijk als de tractor zomaar in het weiland naast onze tuin komt staan en Elian hem dus van dichtbij kan komen bewonderen…de boer had hem daar even geparkeerd om zijn land te inspecteren en Elian stond vol fascinatie te kijken, met zijn neus tegen het hek aangedrukt. En toen de boer terugkwam, maakte Elian een kletspraatje, keurig in het Duits, waarbij hij de boer vertelde dat hij de tractor zo mooi vond. Die was duidelijk gecharmeerd van dat kleine jongetje en praatte gezellig terug. Ik vind het geweldig om te zien hoe vrij Elian nu ook in het Duits kletst met iedereen!

Elian met zijn eigen nieuwe tractor

Toen ik afgelopen weekend op een kinderkleding- en speelgoedbeurs was hier in ons dorp, zag ik een kindertractor aangeboden staan. Ik wist meteen dat Elian die helemaal te gek zou vinden en we hebben hem gekocht. Terwijl ik op Rogier stond te wachten om me op te komen halen met de auto (met zo’n tractor naar huis lopen was me iets te veel), kwam er een andere moeder een kletspraatje maken. Ze was ook helemaal weg van de tractor, maar verzuchtte dat je daar wel een grote tuin voor nodig had…Nou, dat is dus voor ons geen probleem! Elian was meteen helemaal weg van zijn tractor en is er niet meer af te slaan…Hij is druk zand uit de molshopen aan het scheppen om in zijn aanhanger te doen en rijdt stoer rond door de tuin. Heerlijk om te zien! Daar gaat hij deze zomer vast veel plezier van hebben…

Categorieën:Elian
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

