Home > Familie en vrienden > Familieweekend aan de Moezel

Familieweekend aan de Moezel

Afgelopen weekend zijn we voor het eerst sinds jaren weer een weekend weg geweest met mijn ouders en mijn beide zussen, plus aanhang uiteraard. Mijn ouders waren 5 maart 40 jaar getrouwd en om dat te vieren gingen we een weekend naar Landal aan de Moezel. Voor ons was dat een rit van vijf uur, goed te doen voor zo’n weekend.

We hebben een erg leuk weekend gehad en hadden zaterdags ook spectaculair mooi weer. We hebben ’s middags zelfs een paar uur buiten spelletjes zitten doen in het zonnetje, heerlijk. Het weekend vloog voorbij met Rummikub- danwel Scrabble marathons, hilarische verhalen over onze schooltijd (ik dacht dat mijn moeder erin zou blijven, zo hard moest ze af en toe lachen…ouderwets gezellig!), lekker eten en vooral relaxen.

Elian is ook erg lief geweest en hij vond het leuk om met iedereen te spelen. Hij heeft ook erg genoten van een paar uurtjes in het zwembad met papa samen, het is een klein waterratje. Hij had ook veel lol in het spelen met de iPad van mijn oudste zus, hij had zo door hoe het werkte! Al snel wist hij hoe hij foto’s kon ‘wegduwen’ en een andere op het scherm moest krijgen. Alsof we nog niet genoeg redenen hadden om zo’n ding te willen🙂

Het is ook wel erg handig dat hij een makkelijke slaper is, je kunt hem overal neerleggen en zolang hij zijn knuffels maar heeft, vindt hij het allemaal prima. Dat kwam goed uit, want wij hadden met z’n drietjes een ander huisje omdat we niet met 9 mensen in een huisje pasten. We legden hem dus ’s avonds in het huisje van mijn ouders in bed en namen hem mee als wij zelf wilden gaan slapen. Was allemaal geen probleem. Heerlijk zo’n kind!

Categorieën:Familie en vrienden
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

