Home > Werk > Een nieuw project: Youth Leaders Academy

Een nieuw project: Youth Leaders Academy

Afgelopen maandag is een nieuwe blog van mij live gegaan: www.youthleadersacademy.com Zoals de meesten van jullie weten, was ik tot aan onze verhuizing werkzaam als jeugdleider in onze gemeente in Zoetermeer. Ik mis het jeugdwerk en de jeugd nog steeds enorm en de afgelopen maanden ontstond het verlangen om iets te gaan doen met wat ik de afgelopen jaren in het jeugdwerk heb geleerd. Zo ontstond het idee voor Youth Leaders Academy. Deze blog (waar ik elke werkdag zal posten) is gericht op jeugdleiders wereldwijd, zowel betaald als vrijwilligers. De focus ligt op training. Er is op Internet al heel veel te vinden over ideeën voor spelletjes, programma’s, creatieve werkvormen, enz, maar er is weinig aanbod van op jeugdleiders gerichte training. Dat gat wil ik vullen met Youth Leaders Academy. Mocht je dus jeugdleiders kennen, stuur ze vooral de link door!

Ik ben ontzettend enthousiast over dit nieuwe project, al zal het best een flinke tijdsinvestering zijn vanwege de dagelijkse posts. Maar het idee om anderen te kunnen helpen beter te dienen en te leiden in het jeugdwerk door mijn kennis en ervaringen over te dragen, dat is iets wat energie geeft!

Categorieën:Werk
  1. Jan van der Weg
    maart 9, 2011 om 1:23 pm

    Hallo Rachel je site vor jeugdwerkers ziet er goed uit. en grote lijnen gelezen maar zeker iets waarin mensen die met het werk bezig zijn ook mee aan de slag kunnen en hun geestelijk leven kunnen vormen. Leuk dit initiatief. Ik bid dat veel mensen er gebruik van zullen gaan maken en er door gesterkt en bemoedigd gaan worden.

    Jan

    • Rachel Blom
      maart 9, 2011 om 1:26 pm

      Dank je Jan! het was ook echt iets wat ik op mijn hart had…ik hoop op termijn ook een Nederlandse versie te gaan maken voor de mensen van wie het Engels wat minder goed is. Maar eerst kijken of dit van de grond komt. De eerste reacties zijn bemoedigend🙂

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

