Home > Elian > Elian vs. papa: 1-0

Elian vs. papa: 1-0

De 20-30 cm sneeuw die de afgelopen week in onze tuin viel, lag er tot vanochtend nog redelijk maagdelijk bij. Het smetteloze witte dek werd slechts her en der onderbroken door een spoortje van een eekhoorntje of ander diertje. De aanblik is inmiddels flink veranderd…..

Toen Elian vroeg of hij naar buiten mocht om met de ‘schnei’ te spelen, vroeg ik me af hoe lang het zou gaan duren. Zou hij het echt wel leuk vinden om tot zijn knieën in de sneeuw door de tuin te ploegen? Mijn zorg was volstrekt onterecht. Elian kon er geen genoeg van krijgen, vooral mij inpeperen was natuurlijk ongekend grappig! Racend door de tuin, gewapend met sneeuwschuiver, schep en emmer, is deze kleine wervelwind me te lijf gegaan. Ik heb me kranig verweerd, maar het mocht niet baten. Ik maak me nu op voor een revange. Elian is net zijn bed uit en wil weer naar buiten. ‘Ga papa weer vies maken’, roept hij. Ik lust ‘m rauw!

Voor meer foto’s even doorklikken….

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Categorieën:Elian
  1. Jenny
    december 5, 2010 om 2:29 pm

    Wat een onwijs leuke foto’s zeg! Hier is de sneeuw weer weg… alleen nog wat prut over…

  2. Eugenie
    december 5, 2010 om 4:32 pm

    Van deze echt leuke foto´s komt het plezier je tegemoet. Helemaal geweldig!

  3. Henk en Ardy
    december 5, 2010 om 7:41 pm

    Daar word je helemaal blij van!!Heerlijk om naar die guitige toet te kijken !

  4. michiel
    december 5, 2010 om 9:15 pm

    Wat een prachtventje🙂

  5. Erica
    december 6, 2010 om 6:03 am

    Plezier straalt er van af! Heerlijk om dat mannetje zo te zien.Geniet er van!

  6. Armida Moes - van Dijk
    december 6, 2010 om 8:14 am

    Schitterende foto’s……..de pappa’s moesten het toch wel ontgelden dit sneeuwrijke weekend!!!
    Fijne week,
    Liefs,
    Armida

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

