Home > Algemeen, Uncategorized > Een weekje reizen…

Een weekje reizen…

Het is kwart over acht. Naast mij zit een kerel van mijn leeftijd van een bier te drinken. De rest van de mensen om mij heen eet ontbijt, drinkt een kop koffie of zit gewoon wat blank voor zich uit te staren. Ik zit op het vliegveld van München, te wachten totdat ik aan boord kan. Vergeleken met de meeste andere vliegvelden waar ik ben geweest is het opvallend rustig. Het zal wel te maken hebben met het tijdstip.

Vandaag vieren we dat Rachel’s opa 90 jaar geworden is. Dat wilden we toch niet missen (we hadden het feestje van mijn oma die ook 90 is geworden een paar weken geleden wel moet missen omdat we toen aan het verhuizen waren). Een overzichtje van de logistiek om dit mogelijk te maken.

Mijn schoenmoeder vloog afgelopen week naar München. Maandag zijn zij, Rachel en Elian, met onze auto naar Nederland gereden. Ik heb deze week gebruik gemaakt van het openbaar vervoer om naar mijn werk te komen (o joy!). Ondertussen kwam mijn schoonvader terug uit Kongo, mijn schoonzus uit Helsinki en mijn andere schoonzus na zes maanden terug uit Uganda. Ik vlieg vandaag naar Munster-Osnabrück. Trek lijntjes over de denkbeeldige globe en je ziet dat ze vanover de hele wereld convergeren naar het schone en nijvere Twente, alwaar vanmiddag het feest zal beginnen. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn. Volgens de laatste berichten zouden we compleet moeten zijn. Het is toch een gedenkwaardige leeftijd! Morgen rijden Rachel, Elian en ik weer samen terug naar Duitsland.

Voor Elian begint maandag ook een nieuw avontuur: hij gaat maandag naar de kleuterschool! We zullen jullie op hoogte houden hoe ons mannetje dat bevalt. Hij lijkt er in ieder geval veel zin in te hebben.

Ondertussen heeft Rachel in Nederland de volgende episode beleefd in het kenteken-overzet-avontuur, maar dat gaat ze ongetwijfeld zelf vertellen….. En wij dachten dat de Duitsers ingewikkeld deden….

Categorieën:Algemeen, Uncategorized
  1. Marielle
    oktober 9, 2010 om 9:12 am

    En dan te bedenken dat je Ugandese zwager gewoon al die tijd saai in Nederland heeft gezeten!😉

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

