Home > Werk > Wat ga je daar nou eigenlijk doen?

Wat ga je daar nou eigenlijk doen?

Deze vraag krijg ik met enige regelmaat. Ik ga werken voor de Research afdeling van een grote internationale onderneming. Mijn vakgebied is de regeltechniek en ik ga dus me bezighouden met het ontwikkelen van regeloplossingen voor een verscheidenheid van toepassingen, bv duurzame energie, transport, olie & gas, enz. Hier een paar van mijn verantwoordelijkheden:
  • Keep abreast of control system theory developments and identify suitable opportunities for new technology and techniques
  • Perform and lead projects beginning from control system conception to implementation and validation
  • Work with other engineering disciplines (mechanical, power systems, etc.) to develop control-oriented models using both first principles and system identification techniques
  • Implementation and validation of models and controllers in simulation based and rapid-prototyping environments
  • Document work in reports, conference papers, and presentations to all levels of management

De omgeving waar ik ga werken is erg internationaal en er wordt heel erg veel samengewerkt met de onderdelen van het bedrijf in de andere delen van de wereld. Ter plaatse werken mensen uit zo’n 30 verschillende landen. De voertaal is dan ook engels.

Ik heb er erg veel zin in. Het is een heel gaaf bedrijf en een superbaan.

Categorieën:Werk
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

